More trouble for Thisday Newspaper publisher, Nduka Obaigbena, as Arise TV goes under

Arise TV, owned by newspaper publisher Nduka Obaigbena has disappeared from the airwave leaving staff unpaid, The Independent of UK reported.

“Just before 5pm on 14 January, something strange happened to television channel Arise, a small African television network operating out of London – it suddenly vanished from the airwaves,” the newspaper reported.

The message beneath logo of the station, which is broadcast on Sky channel 519 and which operates from prime studios overlooking Trafalgar Square, Buckingham Palace and Big Ben, simply read: “Normal service will resume as soon as possible.”

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>